onsdag 10 november 2010

skoli

detta är inlägg nr 100! så stolt jag är!!!
idag ska jag berätta för er att jag har nya irripersoner i klassen!! de är coola tjejgänget som pratar om fezta och surfing. haha ok kanske inte låter så irri men de är!! tycker de är skithärliga och ställer irro frågor (ALLTID döds västcentrerade, manba varför läser du om mellanöstern?). aja. ps man får ställa frågor!! men deras= jättelöjliga samt att de själva tycker att de "slog spiken på huvet" med sin fina analyyyyyyyys. Ok att föraktet kommer lite från att de är sköna askimtjejer också, vet man inte kan rå för d. men citerar här en av dem: "asså jag har så mycket kompisar i argentina så det är dumt att inte åka dit! *tihi*****". bra att jag blir irriterad på det, men manba coolt skryt? plus ängsligheten. dööör. har också två tjejer i klassen som jag tycker är skitcoola men ej vågar prata med. De ställer alltid väldigt bra frågor och har _perfekt_ engelska. så man kan sammanfatta detta i att det finns töntiga och coola i min klass och att ja är blyg och inte pratar med någon= läget oförändrat. om nån undra!

4 kommentarer:

  1. Hatar att plugga med irriterande som tror att tänka fritt=tänka rätt så är det helt åt helvete.

    SvaraRadera
  2. Man ba, gymnasiet ringde, de vill ha tillbaka sina elever.

    SvaraRadera
  3. heheheh Men PRECIIIIIIIIIIIIIS.

    SvaraRadera