söndag 29 januari 2012

TJABBA! Idag ska vi på visning, och imorgon med. Den i morrn är sjuk, rivningskontrakt på en femma. hahahaa. hur ska man bo så?? tror mer på den idag. 37,5 kvm. Annars så har vi ätit helgfrukost, dvs: frukt och nötbröd o kaffy. FIFAN va gode. A, idag leker livet som ni förstår. Men annars undrar jag vad detta med ascendenten är i stjärntecknet? OBS att jag är lite rädd för d då man är begåvad med jordens bästa stjärniz, så jag vill ju inte ha nån ascendent som kommer och förstör allt!

5 kommentarer:

  1. sedan när bloggar du!?!?!??!!??! *hänger inte med*

    SvaraRadera
  2. Asså jag fattade ju nu!!!!! :((((( :))))) Ta bort ordverifieringen!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. har jag verifiering?????? UUUUH. jag skriver mkt sällan.

    SvaraRadera
  4. Ta bort ordverifieringen!

    SvaraRadera