söndag 20 mars 2011

:D

HEHEHE. har ju gått på stresskurs, för att inte panika/dö varje gång jag ska göra något i skolan. Har nu tenta (ska va inne onsdar g 1200) och min "stresshantering" har hittills gått ut på att i princip skita i den. Har serri inte ens skrivit halva än. Och den fråga jag svarat på har jag slarvat med och inte skrivit in källor i än. Aja. Är så omotiverad, men ca var 4e timme får jag också svårt att andas-panik. Man kan väl sammanfatta detta i att jag inte lärt mig så mycket stresshantering än?????
ett extra plus är att jag utvecklat musarm vilket inte direkt gör det myzigare att plugga.

1 kommentar:

  1. Du klarade att få in den iaf =D Va paniken grov? När försvinner musarmen? Använder du mus? Varför är du inte onlajn och Betapetar med mig?Osv osv. Många frågor.

    SvaraRadera